ERGENEKON DAVASI : CKM’DE OKUNAN TUNCAY ÖZKAN’IN MEKTUBU /// CC : @umit_yaldiz

Bugün Caddebostan Kültür Merkezi’nde Nazlıcan’ın okuduğu Tuncay Özkan mektubu;

Ben size gelemiyorum. Bana bütün özgürlükler yasak.

Sizinle kucaklaşmam, yasak! Kitaplarımı imzalamam, yasak! Size sevdamı sunmam, yasak! Konuşmam, yasak!

Ben, en azılı suçların; Cumhuriyeti ve Atatürk devrimini savunmak suçunun ömür boyu hapis cezasına mahkûm edilmiş cezalısıyım.

Aslında bana, yaşamak, yasak! Ellerinden gelse bizi çoktan asmışlardı. Bize hasretimizi gidermek özgürlüğü yasak.

Siz burada, bağrınıza basıp yazdıklarımı, duracaksınız en büyük çileyle… Ben zindanda dolduracağım en büyük çileyi… Yazarak!..

Vatana hasret… Adalete hasret… Namusa hasret… Cesarete hasret… Vefaya hasret… Size hasret…

Bu mektubu yazarken, avuç içi büyüklüğündeki göğümden geçmekte olan, boz renkli bir kar bulutunu durdurup konuştum.

Bilirsiniz İstanbul’un göğünde bulutlar insanlara yakın, yıldızlar uzaktır. Bulut kardeşim, dedim! Söyle Kadıköylülere:

Bu dünyada ayrılık var… Ölüm var! İlle de zulüm var! Bilsinler ne zulme ne de zalime eğmedik başımızı. Ve asla satmadık Aşkımızı!

Eğilmez başlarıyla baksınlar aydınlık ve güzel yarınlara. Unutmasınlar, yüzlerine bir kar tanesi düştüğünde, beni hatırlasınlar.

Özgürlükte buluşmak dileğimle; Selamla onları.

Kadıköylüler… Dostlarım… 6. yılında hasretimizi, tekrar ederim. Aşk olsun sizlere! Aşk olsun! Aşk olsun!

Tuncay Özkan / Silivri Zindanı

Etiketlendi:, , ,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

