TEKNOLOJİ : Hosting Alırken Nelere Dikkat Etmeyeliyiz ??

Merhaba değerli ÖZEL BÜROkullanıcıları,

Bazı üyelerimiz hosting hakkında bilgi istiyordu bende bir makale yazarak anlatayım dedim

Firmaların SSL Belgelerine v.s dikkat edebilirsiniz.

Öncellikle alıcagımız firma tanınmış ve gelişmiş bir firma olmalıdır hosting alırken cok dikkat etmeliyiz en basitinden firmanın kalitesi kendisini fiyatlarından belli eder nasilmi buyrun.

Kqmbb5.png

Sen 20 tl’ye bu özellikleri nasil vaadedebiliyorsun birde cpanel veriyorlarmiş arkadaş cpanel ücretli bir yazılımdır 30 $ dolar’dan başlar liraya çevir 60 lira yapar senin hosting’in 3 katı coğu özellik sınırsız nasil yapabiliyorsun bunu , nasil yapiyor sunucusuna önem vermiyor para gelsin nasil gelirse gelsin başka birşey yok burda

Ben bizzat test ettigim firma "Natro" her yönuyle dört dörtluk bir firma hem destek bakımından hemde kalite bakımından digerlerini dört’e katlar beş ile çarpar :mml

wvQbP4.png

Bana göre en ideal özellikler hemen yukardaki paylaştıgım özellikler ile karşılaştırın o adam 20 tl’ye herşeyi sınırsız veriyordu bunlar ise belirli limitleri mevcut şunu düşünmeyin ben fazla para vericem özelliklerim kısıtlı olucak ozaman 1. resimdeki siteden alın maksimum 3 gün sonra hacklenirsiniz neden adam sunucusuna değer vermiyor ve güvenlik yapmiyor bu olayı bizzat yaşadım yöncu bilişimdeki hosting’imde her hafta en az 5 farkli forumlardan index geliyordu :RpS_laugh:

Ben bizzat natro’Daki hosting’ime shell attim :secret ( aramızda 😉 ) online olan fonksiyonlara bakiyorum resmen yok tüm fonksiyonlar kapatilmiş bypass deniyorum yemiyor

Biraz natroyu övmuş gibi oldum ama 😀 inanın reklam v.s yok sadece site kurmak isteyen arkadaşlarıma yol gösteriyorum

Halil Yıldız

ÖZEL BÜRO HACK TİMİ

Etiketlendi:,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

