FETULLAH GÜLEN DOSYASI : Prof. Erdoğan Sürat’ten Zaman’a ağır itham !

Zaman Gazetesi’nin sözlerini çarpıttığını söyleyen Aküstik matematikçi ve ses bilimci Prof. Dr. Mustafa Erdoğan Sürat, “Basın, böyle bir namussuzluğu nasıl yapar” dedi.

Aküstik matematikçi ve ses bilimci Prof. Dr. Mustafa Erdoğan Sürat, Zaman Gazetesi’nde yayınlanan ‘Gözler MİT’te’ başlıklı manşet haberinde yer alan görüşlerinin çarpıtıldığını ve Milli İstihbarat Teşkilatı’nı (MİT) suçlayıcı haberde kullanıldığını açıkladı. Prof. Dr. Sürat; Zaman Gazetesi’nin, Fethullah Gülen’in müridleriyle yaptığı telefon görüşmeleriyle ilgili kendisinden görüş aldığını, gazetenin kendisinin söylemediği bir ifadeyi ön plana çıkardıklarını hatırlatarak, “Böyle bir namussuzluğu basın yapabilir mi? MİT bizim göz bebeğimizdir. Söylediklerimi MİT ile nasıl ilişkilendirebilirler?” diye sordu.

Gazetemize konuşan Prof. Dr. Mustafa Erdoğan Sürat; Zaman Gazetesi’nin bu kadar ahlaksız olabileceğini düşünemediğini ifade ederek, “Bana incelemem için Süleyman-2, 17 Ağustos ve bir de Sabancı ile Hocaefendi’nin irtibatlarına ilişkin ses kayıtlarını verdiler. Ben dijital kayıtları incelediğimde dijital noktalarda şu ya da bu şekilde sesi belirginleştirmek için çıkıntılar bulunduğunu söyledim” dedi.

“BUNU POLİS YAPMIŞ OLAMAZ”

Kendisinin ağzından MİT kelimesinin bir ima yoluyla dahi çıkmamış olmasına rağmen ‘Gözler MİT’te’ diye tamamen yalan ifadelerle ahlaksızca bir haberin yapıldığını ifade eden Prof. Dr. Sürat, “Zaman Gazetesi muhabirine, ‘Bu kasetlerin noktacıkların tek tek değerlendirilmesinin dışında benim bir bilim adamı olarak ağzımdan bunu polis yapamaz’ sözü çıkmıştır. Bakın çok net söylüyorum. Bunu polis yapmış olamaz. Nedenini tabi onlar daha iyi anladılar. Çünkü Emniyet’te büyük bir temizlik yapıldı. Polis şuanda milletin polisi haline geldi. Bu nedenle polis bunu yapamaz” ifadelerini kullandı.

“KASETLER SENARYO DEĞİL”

Söz konusu kasetlerin tamamen bir senaryo olmasının mümkün olmadığını ifade eden Prof. Dr. Sürat, “Bu kasetler doğrudur. Ortada bir malzeme var ama sadece bazı yerleri biraz daha belirgin hale getirilmiş olduğunu söylüyorum” dedi.

“BÖYLE BİR NAMUSSUZLUĞU BASIN YAPABİLİR Mİ?”

Kendisinin söylemediği bir ifadeyi ön plana çıkarttıklarını söyleyen Prof. Dr. Sürat, “Böyle bir namussuzluğu basın yapabilir mi? Bunların basınla ne alakası var Allah aşkına. Bunlara basın demek mümkün müdür? Basın insanları doğrulardan haberdar etmek amacı taşıyan kuruluş değil midir? Bir bilim adamından namuslu ifadeler alıp manşetine ya da haberin başlığına MİT’i koymak en hafif tabiriyle şerefsizlik değil midir? Şerefsizlikten başka ne tabir varsa hepsini oraya koyabilirsiniz. Nerden çıktı MİT kardeşim? Ben ilim adamıyım. Sen kapıma geliyorsun ve ben şerefimi bozmuyorum sana cevap veriyorum ondan sonra sen kalkıp benim verdiğim cevabın tepesine MİT’i monte ediyorsun. Böyle bir şey olur mu? MİT için kefil olurum, MİT tertemizdir kardeşim. Bunu böyle kullananlarda dünyanın en çirkin, en pislik, en namussuz insanlardır” dedi.

TURAN VE GÜLERCE ŞÜPHESİ VAR!

Kendisine yapılan bu tavrı bir “alçaklık” olarak niteleyen Prof. Dr. Sürat, “Bana bu yaptıkları alçaklıktan sonra benim asıl şüphemi size söyleyeyim. Ahmet Turan Alkan denilen adamla, ana grubun, ana çekirdeğin lideri Hüseyin Gülerce’nin çatışmasını buluyorum. Ses kayıtlarındaki tahrifatla onları görüyorum. Onlar, dinleyenler daha iyi anlasınlar diye zayıf çıkan sesleri güçlendirmiş olabilirler. Vurgulayıcı bölümlere vurgu heceleri eklemiş olabilirler. Kafamdaki şüphe tamamen bu yöndedir. Hatta bunlar ses taklitçilerini kullanmış olabilirler. Zaten Hüseyin Gülerce diyordu ki ‘Üzerinde Allah yazılı sopayla gidip adam dövüyordu.’ Şüphe edilecek birisi varsa ben bu adamdan şüphe ederim” dedi.

“BUNLAR DİNİ CEMAATTEN ÇOKTAN ÇIKMIŞLAR”

Bir dini cemaat eğer siyasete girmişse, dini cemaat olma özelliğini yitirdiğini ifade eden Prof. Dr. Sürat, “Bir cemaat sadece bir örgüt haline gelmişse her şeyi yapabilir. Bu adamları örgüt olarak algılasam da ilim adamlarını nitelikli dolandırıcılık yoluyla dolandırmak en aşağılık terör örgütlerinin bile asla yapamayacağı, yapmayacağı bir şeydir. ” diye konuştu.

Etiketlendi:, , ,

Bir Cevap Yazın

YÜKSEK STRATEJİ

strateji, istihbarat, güvenlik, politika, jeo-politik, mizah, terör, araştırma, teknoloji

